Prison Architect

Forumlar Video Oyunları Prison Architect

  • Bu konu 0 yanıt içerir, 1 izleyen vardır ve en son 2 yıl 2 ay önce Anonim tarafından güncellenmiştir.
  • Gönderi
    Anonim
    Pasif
    Prison Architect, Introversion Software tarafından geliştirilmiş özel bir hapishane inşaatı ve yönetimi simülasyon video oyunudur. Her üç ila dört haftada bir planlanan güncellemeler ile 25 Eylül 2012’de kitle fonlamasıyla ödenen alfa ön siparişi olarak kullanıma sunuldu. 2.000.000’den fazla kopya satılan Prison Architect, alfa sürümü için 10,7 milyon ABD dolarının üzerinde ön sipariş satışı yaptı. Hapishane Mimarı, 2012 Bağımsız Oyunlar Festivali’ne katıldı.

    Oyun Steam’in Erken Erişim programında mevcuttu ve resmi olarak 6 Ekim 2015’te yayınlandı.

    8 Ocak 2019’da, Paradox Interactive’in açıklanmayan bir meblağ karşılığında Prison Architect’in haklarını aldığı açıklandı.

    Oyun yukarıdan aşağıya bir 2D (kısmen 3D modu ile) oyuncunun bir hapishane inşa etme ve yönetme işinin kontrolünü ele geçirmek için kar amacı gütmeyen bir hapishane şirketinin CEO’su tarafından işe alındığı inşaat ve yönetim simülasyonudur. Oyuncunun rolü, sandbox mikro yönetim temalarına sahip hem mimar hem de validir; burada tesisler inşa etmek, yardımcı programları bağlamak ve personeli yönetmek de dahil olmak üzere hapishanelerinin çeşitli yönlerini yönetmekten sorumludur. Oyuncunun, oyunun bazı yönlerinin kilidini açmak için belirli personeli işe alması gerekir (örneğin, bir muhasebeci olmadan cezaevinin mali durumuyla ilgili bilgilere ulaşılamaz). Oyuncu ayrıca cezaevinin mali durumundan ve mahkumlarının ihtiyaçlarını karşılamaktan (ör. Sanitasyon) sorumludur. Oyuncu ayrıca, belirli bir mahkumun tekrar suç işleme oranını düşüren çeşitli reform ve çalışma programları uygulayabilir. Oyuncu, tutuklulara programlarını ayarlayarak dolaylı olarak ne yapacaklarını söyler. Oyun, Theme Hospital, Dungeon Keeper ve Dwarf Fortress’ten ilham alıyor. Oyuncu ayrıca, oyunun zorluğunu artırmak ve gerçeğe daha yakın koşullarda bir hapishaneyi simüle etmek için oyunlarına (simüle edilmiş sıcaklık, çete faaliyetleri ve daha aşırı hava koşulları gibi) ek koşulların uygulanmasına izin verebilir. Bir oyuncunun hapishanesi, hapishaneyi terk eden mahkumların tekrar suç işleme oranı, genel mutluluk, hapishanedeki şiddet seviyeleri vb. Gibi çeşitli faktörlere göre oyun içi bir raporla derecelendirilir.

    1
    0
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.