Google’da Neler Değişti?

Forumlar Arama Motorları Google Haberleri & Yenilikleri Google’da Neler Değişti?

  • Bu konu 0 yanıt içerir, 1 izleyen vardır ve en son 2 yıl 2 ay önce Anonim tarafından güncellenmiştir.
  • Gönderi
    Anonim
    Pasif
    Akıllı Teklif, açık artırma anında verilen tekliflerin hesaplanması için dönüşüm oranlarını kullanır. Ancak, bazen etiketleme sorunları veya web sitesi kesintileri gibi problemler yaşıyorsanız dönüşüm oranları her zaman doğru olmayabilir. Bu teknik sorunların Akıllı Teklif’i etkilemesini kolayca engelleyebilmeniz için Arama Ağı, Alışveriş ve Görüntülü Reklam Ağı kampanyalarında veri hariç tutmaları özelliğini kullanıma sunuyoruz. Bu yeni araç sayesinde Akıllı Teklif’in uygun teklifleri belirlemek için doğru verileri kullanmasını sağlayabilirsiniz. Örneğin, web sitesi dönüşümü izleme özelliğinizin kesintiye uğradığını ve dönüşümleri 3 gün boyunca eksik bildirdiğini varsayalım. Veri hariç tutmaları aracı sayesinde artık bu tarih aralığını hariç tutarak Akıllı Teklif tarafından kullanılmasını engelleyebilirsiniz.

    Benzer kitlelerinizin tahmini liste boyutlarını kolayca görün
    Benzer kitleler, yeniden pazarlama ve Müşteri Eşleştirme listelerinizin kapsamını genişleterek yeni müşteriler bulmanızı kolaylaştırır. Daha önce, benzer kitlelerinizin tahmini liste boyutunu yalnızca kampanyalara uygularken görebiliyordunuz. Yeni müşterilerle ilgili beklenen erişim düzeyinizi daha kolay bir şekilde görebilmeniz için tahmini liste boyutunu doğrudan Google Ads’deki Kitle Yöneticisi’nde kullanıma sunuyoruz.

    Optimizasyon puanında kampanya hedeflerinizi daha kolayca görme
    Optimizasyon puanı, kampanya hedeflerinize göre kişiselleştirilmiş öneriler sunar. Optimizasyon puanının önerilere nasıl öncelik tanıdığını anlamak için artık kampanya hedefiniz, optimizasyon puanınızın yan tarafında görüntülenecektir.

    Teklif stratejinize göre belirlenen bu kampanya hedefleri dönüşümlere, dönüşüm değerine, tıklamalara veya gösterim payına odaklanabilir. Örneğin teklif stratejiniz Dönüşümleri artırma olarak ayarlandıysa optimizasyon puanı, dönüşümler için optimizasyon gerçekleştirmenize yardımcı olur. Böylece, size sunulan öneriler bu hedefi gerçekleştirmenize yardımcı olacak şekilde özelleştirilir.

    1
    0
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.